Deltag i korte efteruddannelseskurser i biologi i 2017

Mangler du viden om den nyeste forskning og konkrete værktøjer i dit arbejde? Forskere ved Aarhus Universitet tilbyder forskningsbaseret efterdannelse inden for natur og miljø.

Institut for Bioscience, Aarhus Universitet, har 12 korte kurser på programmet i 2017. Underviser du i biologi, er du konsulent, eller arbejder du inden for miljørådgivning, naturforvaltning eller anden offentlig forvaltning, så er det dig, vi henvender os til.

Emnemæssigt spænder kurserne bredt. 2017 byder blandt andet på et nyt forløb om, hvordan man bruger droner som værktøj i naturovervågning. Du kan også møde eksperter, der underviser i anvendt statistik, eller du kan tilmelde dig et intensivt forløb myrer og melorme som en alternativ fødekilde, lære om bananfluers genetik i praksis eller om, hvordan man indsamler og artsbestemmer planter og dyr i vandløb. De korte kurser giver ny forskningsbaseret viden, nye kompetencer og praktisk erfaring med metoder, som du kan anvende direkte i dit daglige arbejde.

Læs mere og tilmeld dig her: http://bios.au.dk/efteruddannelse/