DCE udsender nyhedsbrev

DCE - Nationalt Center for Miljø og Energi, Aarhus Universitet, har udsendt første udgave af sit nyhedsbrev, Nyt fra DCE.

DCE - Nationalt Center for Miljø og Energi, Aarhus Universitet, har udsendt første udgave af sit nyhedsbrev, Nyt fra DCE, Nyhedsbrevet orienterer om nye rapporter fra DCE og om ny forskning og viden om naturen og miljøet i dansk, grønlandsk og europæisk sammenhæng.

Første udgave af nyhedsbrevet kan ses her, og det er muligt at abonnere gratis på nyhedsbrevet ved at benytte tilmeldingsformularen her. Vær venligst opmærksom på, at du ved tilmelding umiddelbart modtager en email i din postkasse.

Emailen er på engelsk og indeholder et link, som du skal klikke på for at aktivere dit abonnement. Ordlyden i emailen er:
Thanks for subscribing to the AU ST DCE email list. To complete your subscription, you need to confirm you got this email. To do so, please click the link below