PEER udgiver aktivitetsrapport

DCE - Nationalt Center for Miljø og Energi er sammen med de to institutter Bioscience og Miljøvidenskab medlem af den europæiske sammenslutning af miljøforskningsinstitutioner PEER (Partnership for European Environmental Research). PEER har offentliggjort sin aktivitetsrapport for 2011 på sin hjemmeside.

PEER-logo

DCE - Nationalt Center for Miljø og Energi er sammen med de to institutter Bioscience og Miljøvidenskab medlem af den europæiske sammenslutning af miljøforskningsinstitutioner PEER (Partnership for European Environmental Research).

PEER har offentliggjort sin aktivitetsrapport for 2011 på sin hjemmeside. Find rapporten her.

Det er også muligt at abonnere på PEERs nyhedsbrev, der udkommer fire gange årligt. Tilmelding her.

Kontakt: Chefkonsulent Anja Skjoldborg Hansen, tlf. 8715 1302, ash@dmu.dk
               DCE – Nationalt Center for Miljø og Energi, Aarhus Universitet