DCE offentliggør årsberetning for 2016

Årsberetningen fortæller om den brede vifte af forskningsbaseret rådgivning og overvågning inden for miljø og natur fra Aarhus Universitet.

Årsberetningen giver samtidig et indblik i, hvilken betydning disse aktiviteter har for vores miljø og samfund. Læs bl.a. om overvågning af marsvins jagtvaner, om forsøg med bæredygtig recirkulering af bioaske og om beregninger, der viser, at vandområdeindsatsen giver gevinst.

DCE har i 2016 leveret i alt 73 rådgivningsrapporter (heraf 38 videnskabelige DCE-rapporter og 20 tekniske DCE-rapporter årligt) og 96 notater og høringssvar. Se flere nøgletal i årsberetningen.

Årsberetning 2016. Redaktion: Kirsten Bang. 2017. Aarhus Universitet, DCE - Nationalt Center for Miljø og Energi. 32 s.