Interkalibreringsmøde ang. fiskeundersøgelse i søer

Mødet vil blive holdt på Knudhule Badehotel, med undersøgelser i Knud Sø. Deltagelse i interkalibreringsmødet forudsætter et fagligt kendskab til og erfaring med emnet og den relevante teknisk anvisning (TA S05 Fiskeundersøgelser i søer). Der er således ikke tale om et kursus i udførelse af fiskeundersøgelser.

Oplysninger om arrangementet

tirsdag 3. juni 2014, kl. 14:00 - onsdag 4. juni 2014, kl. 16:00

Knudhule Badehotel

Formålet med mødet er at sikre, at der er en fælles forståelse af indholdet i den tekniske anvisning ”S05 Fiskeundersøgelse i søer” samt at sammenligne planlægning af undersøgelserne, udsætning af net, behandling af fangst og data samt til dels resultater fra undersøgelser udført af forskellige personer og med forskelligt udstyr. Derved opnås de bedste betingelser for, at feltarbejdet bliver udført på samme måde af alle involverede.

Nærmere program m.v. se her.